niedziela, 8 stycznia 2017

Lara Croft GO (Android)

Początkowo byłem bardzo sceptycznie nastawiony do pomysłu Square Enix, by z ich dużych marek robić proste graficznie gry logiczne. Sądziłem, że po prostu chcą wydawać popierdółki, by wycisnąć trochę grosza z fanów marek. Ale przyszedł Hitman GO i podobno był niezły. Później zaś przyszła pora na sławną panią archeolog, a ja z ochotą zakupiłem ją na swój telefon.

Lara Croft GO zaatakowała telefony graczy w sierpniu 2015. Tytuł, podobnie jak Hitman GO, jest turową grą logiczną. Głównym problemem do rozwiązania jest przejście z początku planszy do jej końca. Jedna tura składa się na ruch naszej bohaterki po czym poruszają się stwory spotykane w grobowcach. Pomysł prosty, ale niezwykle wciągający.

Oprawa audiowizualna jest bardzo fajna - odpowiednia jak do skali gry. Świat w niej widzimy w rzucie izometrycznym. Grafika jest niezwykle kolorowa, a animacja postaci oraz otoczenia miła dla oka. Muzyka może nie zapada za bardzo w pamięci, ale również nie przeszkadza. Jej głównym zadaniem jest budowanie miłego nastroju - co też i czyni idealnie. Poza tym, wraz z jednym uaktualnieniem, gra otrzymała jeden dość długi (a przy tym trudniejszy) epizod.

Do czego bym mógł się przyczepić? Podstawowa kompania jest raczej dosyć prosta i jedynie darmowy dodatek podbija jej trudność. Dodatkowo gra nagrzewała bardzo moją komórkę, a przy tym potrafiła od czasu do czasu spowolnić. Nie wiem jednak na ile jest to wada samej aplikacji, a na ile wina mojego urządzenia. Lecz wolę o tym wspomnieć.

Tytuł polecam szczerze nie tylko fanom Lary Croft. Jest on solidną grą logiczną, która daje naprawdę dużo radości. Sam ją ogrywałem podczas zwolnienia lekarskiego (ach to przeziębienie) i ani trochę się nie nudziłem. Polujcie na nią podczas wyprzedaży - cena często spada do około 5zł 😉

Ocena: 8/10

Plusy:
  • rozgrywka wciąga i tworzy syndrom "jeszcze jednej planszy"
  • miła oprawa audiowizualna
  • darmowy, dodatkowy rozdział zabawy

Minusy:
  • większość gry jest raczej  prosta
  • czasami spadki płynności
  • doprowadzała mój telefon do ostrego grzania
Oficjalna strona gry: http://www.laracroftgo.com/
Link do Google Play: Lara Croft GO na Androida Ograne na: NavRoad Nexo Handy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz