sobota, 14 stycznia 2017

Dobra nuta: Asian Kung-Fu Generation - Re:Re:

Niedawno skończyłem oglądać bardzo ciekawe anime - "Boku dake ga Inai Machi", po angielsku "Erased", a polskie swobodne tłumaczenie brzmi "Miasto beze mnie". Byłem nim zaciekawiony z powodu widzianych fanartów oraz szumu wśród miłośników japońskiej animacji. I chociaż w ogólnym rozrachunku lekko mnie zawiódł (głównie przez ostatnie dwa odcinki) to czasu mu poświęconemu nie uważam za zmarnowany. Jedną rzeczą wybijającą się były na pewno utwór otwierający oraz kończący prawie każdy odcinek. Dziś przedstawię wam opening do "Erased".

Niestety, ale utwór nie posiada oficjalnego teledysku. Poniżej więc możecie usłyszeć go w wersji koncertowej.


Asian Kung-Fu Generation nie jest młodym zespołem, a dla miłośników anime na pewno kojarzy się z jednym z pierwszych openingów do Naruto. Rytm prezentowanego utworu jest odpowiedni. Gitarka daje czadu wraz z perkusją, a tekst jest bardzo fajny. Co tam będę pisał, sami się przekonajcie - poniżej cover angielski (wraz z wyświetlanym tekstem).


A sam opening do "Miasta beze mnie" (pierwsza z trzech wersji, ponieważ wraz z postępem historii zmieniają się w nim detale) poniżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz