poniedziałek, 22 maja 2017

Regalia: Of Men and Monarchs - Edycja CDP Insider Box (PC)

Świeżo po premierze trafiła do mnie kolejna polska gra w trochę bogatszym wydaniu. Dzisiaj na warsztacie Regalia, czyli rodzimy RPG taktyczny w japońskim sosie. O tytule dowiedziałem się rok temu podczas Pixel Heaven 2016 i od razu wylądował na moim radarze. Warunek zakupu był tylko jeden - albo jakaś fajna edycja albo czekam na solidne promo (ewentualnie na wersję pod PS Vitę). I jak można się domyśleć wydanie CDP Insider za niezbyt wygórowaną cenę dostarczyło znów coś miłego dla kolekcjonerów.

Całość przyszło jak zwykle w unikalnym tekturowym pudełko.
Wewnątrz cała zawartość została owinięta w folię bąbelkową. Po raz pierwszy widzę to w tej serii i mogę policzyć jedynie na plus.
Edycja CDP Insider Box zawiera:

  • unikalne tekturowe pudełko
  • standardową premierową wersję gry
  • monetę nawiązującą do świata Regalii

Normalna, dostępna wszędzie, edycja również nie jest aż tak biedna.
Sklepowe wydanie zawiera:

  • małe tekturowe pudełko na resztę zawartości
  • opakowanie DVD z grą oraz kluczem Steam
  • artbook
  • mapę/plakat
  • dwa papercrafty

Artbook jest starannie wykonany, ale przy tym bardzo chudy. Brakuje także pustej strony na ewentualne autografy twórców.
Plakat dzieli przestrzeń z mapą gry.
Papercraftów nie wyciągałem z oryginalnej folii. Jakoś tak mam, że nie składam ich. Oba są widoczne w jednym z wcześniejszych zdjęć prezentujących zawartość opakowania.
Na plusik grafika w środku opakowania DVD. Jest nią zmniejszona mapka z gry.
Czas na główny punkt tej edycji, czyli specjalną monetę.
Jest ona zapakowana w specjalne plastikowe opakowanie.
Sama zaś jest metalowa, nawet ciężka, ale przy tym pełna detali.
Podsumowując - edycja, jak za 80zł, jest bardzo dobra. Zdecydowanie polecam tenże zakup dla wszystkich kolekcjonerów. Miło popatrzeć na takie wydania rodzimych tytułów w przystępnych cenach. Poza tym sama gra również daje radę i po prostu nie mogę doczekać się, kiedy będę mógł do niej przysiąść na dłużej.

Aktualizacja:
Podczas Pixel Heaven 2017 miałem szansę porozmawiać z polskimi wydawcami Regalii. Wspomniałem, że jestem posiadaczem tej edycji. Podziękowali za zakup i powiedzieli, że jej nakład na Polskę wyniósł jedynie 70 egzemplarzy. Wydanie to jest bardzo mocno limitowane i tym bardziej jestem zadowolony z posiadania jej w swej kolekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz