środa, 15 listopada 2017

Syberia 3 - Empik Day One Edition

Syberia 3 była jedną z najbardziej oczekiwanych (przeze mnie) premier tego roku. Dlatego też w jej okolicach szukałem jak najfajniejszej edycji do zakupu. Kolekcjonerka odpadała ze względu na cenę oraz biedną zawartość. Na FB dowiedziałem się, iż wydanie premierowe w Empiku zawiera komiks. Decyzja o zakupie była już tylko formalnością.

Co potencjalny kupiec otrzymuje w tym wydaniu:
  • grę w edycji Day One
  • krótki komiks (w języku polski)
Oba te elementy zafoliowane z sobą. Ja miałem szczęście i komiks dotarł w stanie bardzo dobrym, ale mogę wyobrazić sobie pogięte egzemplarze. Brakuje tutaj tekturowej wkładki, która by wszystko dobrze usztywniała.
Komiks sam w sobie jest na fajnym papierze. Przedstawia krótką historię pozytywki widocznej na okładce, tylnej części oraz wkładce. Szkoda, że nie pokuszono się o oddzielne grafiki dla tych trzech miejsc.
Samo wydanie Day One zawiera całą trylogię Syberii w formie dwóch kluczy Steam. We wnętrzu znajdziemy jedynie dwie kartki oraz płytę DVD.
Podsumowując na premierę nic szczególnego nie otrzymaliśmy, więc edycja dostępna w Empikach była czymś fajnym dla potencjalnych klientów. Miłym gestem (we wszystkich premierowych wydaniach) było dorzucenie pierwszych dwóch części w gratisie. Teraz pozostaje znalezienie chwili czasu, by zanurzyć się w tym świecie i poznać dalszą historię naszej bohaterki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz